بهینه سازی محتوای سایت، سبک نگارش

بهینه-سازی-محتوای-سایت

در این یادداشت با ذکر مثال به بررسی اثر سبک نگارش و نویسندگی در بهینه سازی سایت پرداخته ایم. این مطلب بیشتر برای وبلاگ نویسان و دارندگان سایت های شخصی مورد نیاز است.

به قول سئو کارها محتوای سایت پادشاه سئو است! به همین علت مطمئن باشید که بهترین مطلب ممکن را می نویسید. مطالب سایت شما باید یکتا و تک باشند. (مهمترین خصوصیت) یعنی کپی شده از سایر سایت ها نبوده و خیلی نیز به آنها شبیه نباشند تا در نظر گوگل امتیاز خوبی بگیرند. متن محتوای سایت شما باید روی کلمات کلیدی سایت شما مانور بدهند. مثلا دو سبک نویسندگی زیر را با هم مقایسه کنید :

  1. امروز صبح اول بهار وقتی از خونه مامان بزرگم داشتم با مترو برمی گشتم خونه تو مترو یک صدای ناز از گوشی یکی می زد بیرون که ما هم ازش خواستیم و برامون همون توی مترو بلوتوثش کرد . الان هم آپیدمش رو سایت تا جذب سیستمتون کنید کار پادشاه مشکی پوش که میگه مشکی رنگ عخشه ! صدایی که تو مترو شکارش زدم !
  2. یکی از آهنگ های جدیدی که در سبک پاپ ایرانی به نظر بنده زیبا و جالب اومده آهنگ مشکی رنگ عشقه با صدای خواننده معروف ایران رضا صادقی هست. برای دانلود آهنگ مشکی رنگ عشقه رضا صادقی روی لینک زیر کلیک کنید.

(این متن ها رو خود بنده جهت بیان نکته ی مطرحه نوشته ام و مربوط به جایی نیست)

حال تصور کنید اسپایدر گوگل وارد سایت اول می شود. از آنجایی که اسپایدر مثل انسان عقل و تفکر ندارد با استفاده از برخی نکات که در الگوریتم گوگل وجود دارد سعی در شناسایی موضوع و طبقه بندی آن در آرشیو صفحات ایندکس شده توسط گوگل می کند. با توجه به اینکه بیشترین کلمه بکار رفته مترو هست ، مشکی رنگ عشقه با مشکی رنگ عشخه متفاوت است. جذب سیستم کردن با دانلود و پادشاه مشکی پوش با رضا صادقی برای اسپایدر متفاوت است در نتیجه اسپایدر هیچگاه در جستجوی دانلود آهنگ مشکی رنگ عشقه رضا صادقی به سراغ متن شماره 1 نمی رود!
اما در متن شماره 2 ، کلمه آهنگ ، دانلود ، مشکی رنگ عشقه ، نام دقیق خواننده و .. که جزو کلمات کلیدی سایت و صفحه می باشد آمده است. در نتیجه به خوبی توسط اسپایدرها طبقه بندی شده و در سئوی سایت شما نقش بالایی ایفا می کند.

همانطور که با هم دیدیم سبک نگارش در بهینه سازی وبسایت جایگاه ویژه ای دارد که باید در تهیه و درج مطالب سایت آن را نظر گرفت.

 
با برچسب: , , , ,
پست شده در مقالات سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*