مقدمه ای بر سئو

مقدمه ای بر SEO
امروزه محبوبترین ابزاری که کاربران برای پیدا کردن محصولات و اطلاعات در وب استفاده می کنند، موتور جستجو است. در نتیجه رتبه مناسب در یک موتور جستجو می تواند بسیار مفید باشد. در حالی که کاربران به ندرت صغحه اول و دوم نتایج جستجو را به دقت می خوانند، رتبه ضعیف نمی تواند برای کسب و کار آنلاین مفید باشد.
هدف از بهینه سازی برای موتورهای جستجو، افزایش تعداد بازدیدکنندگان یک وب سایت از طریق قرار داشتن در فهرست غیرپولی و طبیعی موتور جستجو است.
الگوریتم های بکار رفته توسط یک موتور جستجو می تواند مزیتی منحصر بفرد برای بهینه ساز موتور جستجو داشته باشد. اما موتورهای جستجو هرگز تکنولوژیهای خاص خود را به خاطر مسایل بسیاری فاش نمی کنند. علاوه بر این، یک موتور جستجو در واقع ترکیبی است از هزاران الگوریتم پیچیده به هم وابسته که حتی یک دانشمند کامپیوتر شرکت گوگل نیز نمیتواند تمام فاکتورهایی که در صفحه نتیجه جستجو می آید را بداند و درک کند. همچنین نتیجه گیری صرف از الگوریتمها نیز غیر ممکن است. در واقع متغیرهای بسیاری در این میان وجود دارد. با این وجود، بازاریابان موتور جستجو از تعداد زیادی از فاکتورهای رتبه بندی آگاهی دارند که برخی از آنها نیز از جانب نمایندگان شرکت های جستجو تأیید شده است. به طور کلی فاکتورهای مثبت و منفی بسیاری برای بهبود یا کاهش رتبه یک وب سایت شناخته شده است که در این فصل به آنها میپردازیم. شما باید در مورد صحت منابع خود در زمینه بهینه سازی برای موتور جستجو بسیار هوشیار باشید. بسیاری از افراد اطلاعات نادرستی در این باره به دیگران می دهند. حتی برخی از این اطلاعات به ظاهر مفید می باشند، ولی در واقع اشتباه هستند. فاکتورهای بسیاری در رتبه بندی موتور جستجو نقش دارد که به تدریج در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

 
با برچسب: , , ,
پست شده در آموزش سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*