بهینه سازی تصاویر

بالا نگهداشتن تصاویر و عکس های سایتتان در نتایج جستجوی گوگل به معنی بازدید بالای سایت عکس شماست. می دانید چرا بعضی سایت های عکس در جستجوی تصاویر گوگل همیشه حضور دارند و بعضی نه؟ این امر به عوامل بسیاری وابسته است که ما به تعدادی که مهمترین آنهاست اشاره می کنیم. عناصر موجود در صفحات، طراحی سایت، لینک های داخلی و سرعت لود بالای سایت. سئو تصاویر یا بهینه سازی عکس های سایت مساله مهمی است که در ادامه به ان می پردازیم.

در سایت های گالری عکس دقت داشته باشید که تمام صفحات را بهینه سازی کنید. در هر صفحه بهتر است روی کلمه خاصی تمرکز کنید.

این عوامل را جهت هماهنگ ساختن با موضوع هر صفحه گالری عکس بهینه کنید :

  1. URL یا آدرس صفحات
  2. عنوان صفحات
  3. توضیحات متا
  4. تگ های H
  5. لینک های داخلی / توضیحات عکس (لنگر)
  6. نام فایل تصاویر

شما باید در موارد بالا بیشترین ارتباط را با موضع صفحه لحاظ کنید.

به تعریف اندازه تصاویر در کدهای HTML صفحه اهمیت بدهید. این کار کمی سرعت لود صفحات را بالا می برد. از هاست های پرسرعت استفاده کنید تا تصاویر در کمترین زمان ممکن لود شوند.

اندازه و حجم تصاویر در صفحات را بیش از حد قرار ندهید. از تصاویر با کمترین حجم ممکن در کیفیت قابل قبول استفاده کنید.

شبکه ی معنا داری از لینک های داخلی در سایتتان ایجاد کنید تا صفحات را با لینک هایی که در عنوان آن ها کلمات کلیدی صفحه مقصد موجود است به هم متصل سازید.

اگر مجبورید عکس های با کیفیت بالا در سایت بگذارید ابتدا آن ها را بصورت کوچک و کم حجم  در بیاورید و از آن ها لینکی به عکس با کیفیت بدهید.

اگر احتمال می دهید از مطالب شما کپی برداری خواهد شد. در لابلای متون و یا عکس ها به تعداد کمی بطوری که واضح نباشد لینک به صفحات سایت خود بدهید.

مطالب سایتتان را به هم ریخته و غیر تخصصی ثبت نکنید. مثلا برای گالری عکس ، دانلود موسیقی و.. بصورت طبقه بندی شده و جدا از هم باشند.

اگر در کنار تصاویر سایتتان در حاشیه و یا هر جای دیگری متون و عناصر دیگری وجود دارند ، برای گرفتن نتیجه بهتر آنها را نیز باید بهینه کنید.(مخصوصا از لحاظ سرعت لود)

از گالری های عکس فلش و .. که توسط موتورهای جستجو بخوبی قابل شناسایی نیست استفاده نکنید.

منبع : سایت آموزش سئو : گوگل سئو ( فروش بک لینک )

 
با برچسب: , , ,
پست شده در آموزش سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*